شرکت مکش و دهش

ساخت وبلاگ

قیمت فن صنعتی چقدر است؟

برای اینکه بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم اول باید بدانید اندازه فن شما چقدر است دانستن قیمت یک نیاز اساسی هنگام خرید می باشد ولی برای قیمت فن صنعتی چند فاکتور وجود دارد که باید در نظر گرفته شود در اینجا ما برخی از این فاکتورها که بر قیمت فن صنعتی تاثیرگذار خواهد بود را ذکر خواهیم کرد.

قیمت فن صنعتی بستگی به نیاز شما و اندازه فن صنعتی شما دارد. فن صنعتی مانند تمامی وسایل دیگر دارای چندین برند و مارک های متفاوت می باشد که در این میان هر مارک و برند مدل های خاص خود را دارند که بسته به نیازهای شما دارای افزودنی های مختلفی هستند این شما هستید که با توجه به نیاز خودتان باید مارکی را انتخاب کنید که با توجه به ویژگی های مختلف خود نیاز شما را برطرف کند در این میان قیمت فن صنعتی با توجه به مارک و نیاز شما متفاوت خواهد بود.

ویژگی هایی که می تواند بر قیمت فن صنعتی تاثیرگذار باشد:

حمل و نقل + اضافه کردن سوخت

هزینه نصب

پشتیبانی از زیرساخت های نصب

تیغه های سفارشی آنودایز کردن

پسوندهای سفارشی

پوشش مقاوم در برابر خوردگی

پانل های کنترل UL

ضمانت نامه

بسته تعمیر و نگهداری

پوشش پودر سفارشی

عواملی که بر قیمت فن صنعتی تاثیرگذار می باشد:

اندازه فن:

همانطور که در بالا ذکر شد اندازه فن با توجه به نیاز شما بر قیمت فن صنعتی تاثیرگذار خواهد بود به هر اندازه که شما فن بزرگتری نیاز داشته باشید قیمت فن صنعتی بیشتر خواهد شد و همچنین قیمت فن صنعتی کوچکتر به مراتب کمتر خواهد بود.

مدل:

قیمت فن صنعتی در مدل های مختلف متفاوت می باشد هر مدل دارای ویژگی های خاص خود می باشد که بسته به نیاز شما طراحی شده است و در این میان با توجه به مدل انتخابی قیمت فن صنعتی متفاوت خواهد بود.

هزینه نصب:

با توجه به برند و مارکی که انتخاب می شود هزینه نصب بر قیمت فن صنعتی تاثیرگذار خواهد بود بسته به نیاز به تعداد نفرات جهت نصب و یا داشتن ضمانت نامه فن صنعتی قیمت فن صنعتی متفاوت خواهد بود. بعضی از تولید کنندگان فن های بزرگ صنعتی گارانتی را برای فن های خود ارائه می دهند. طول مدت این ضمانت نامه ها متفاوت خواهد بود و بسته به طول این ضمانت نامه ها قیمت فن صنعتی نیز متفاوت خواهد بود.

هزینه سخت افزار:

برای نصب برخی از فن های صنعتی نیاز به برخی قطعات سخت افزاری اضافه می باشد که این قطعات بر قیمت فن صنعتی تاثیرگذار خواهد بود.

هزینه تیغه های آنودایز شده:

تیغه های آنودایز شده مانع از خوردگی می شوند. برخی از تولید کنندگان بزرگ فن های صنعتی تیغه ها را در تمام فن های خود آنودایز می کنند و برخی دیگر این ویژگی را به عنوان یک ویژگی افزودنی اضافه می کنند. که این تیغه ها بر قیمت فن صنعتی نیز اثر مستقیم خواهند داشت.

در انتها با توجه به نوسانات بازار قیمت فن صنعتی نیز متفاوت خواهد بود در این میان بهتر است به شرکت ها و تولیدکنندگان معتبر مراجعه کرده و یا با آن ها تماس حاصل فرمایید.

شرکت مکش و دهش...
ما را در سایت شرکت مکش و دهش دنبال می کنید

برچسب : قیمت فن صنعتی چقدر است؟,ویژگی هایی که می تواند بر قیمت فن صنعتی تاثیرگذار باشد, نویسنده : mackesh mackeshdahesh بازدید : 238 تاريخ : شنبه 23 آذر 1398 ساعت: 12:19

هواکش بین کانالی چه نوع هواکشی است؟

هواکش بین کانالی به صورت آیرودینامیکی ساخته شده اند تا بتوانند جریان هوای آزاد را در برنامه های اگزوز با هدف عمومی مجاز کنند. هواکش بین کانالی از جنس استنلس استیل با کیفیت ساخته شده است. برای دوام بیشتر ، مدلهای VTX  هواکش بین کانالی دارای یک کت پودری همرتون هستند. مدلهای 6 "، 8" و 12 "VTX در دو ظرفیت CFM عرضه می شوند. مدلهای" Plus "خروجی CFM بالاتری را ارائه می دهند. هواکش بین کانالی با یقه و لب طولانی ساخته شده اند تا بتوانند به راحتی مجرای را تهیه کنند.

دستگاه هواکش بین کانالی تقریباً کل چرخه مجرای مستطیلی (بخش مستقیم) را انجام می دهد. تسطیح ، صاف کردن ، قرار گرفتن درز و خم شدن ، خم شدن و برش. دستگاه هواکش بین کانالی می تواند مجرای مستطیل شکل را با شیارهای اجباری درز نکند. برای اتمام محصول ، به دستگاه تشکیل دهنده قفل هواکش بین کانالی یا ضربه محکم و ناگهانی پیتسبورگ برای درز مجرای و مشخصات TDC با گوشه ها نیاز دارید تا یک فلنج روی آن ایجاد شود.   

همچنین می توانید در فرآیند تولید هواکش بین کانالی خود از دستگاه تشکیل دهنده فلنج TDF استفاده کرده و مجرای با فلنج TDF بسازید. برای ساخت چنین محصولی باید دستگاه را بدون عملکرد تاشو اجرا کنید ، اما با جابجایی در مکان های تعیین شده این کار را اجام دهید. این روش به اندازه یك ورق فلزی بهمراه برش ، درز خم می شود. برای به پایان رساندن محصول هواکش بین کانالی ، می بایست TDF فلنج ، پیتزبورگ یا درز قفل ضربه محکم و ناگهانی تهیه کرده و آن را با دستگاه تاشو TDF در خطوط I خم کنید. گوشه ها را با دستگاه تعبیه شده هومر یا گوشه ای  در هواکش بین کانالی جا دهید.    

مجرای فرآیند تولید هواکش بین کانالی ، اقتصادی ، سریع و دقیق می شود. تولید مقادیر زیادی از محصولات با کیفیت بالا می تواند فروش را در مدت زمان کوتاهی در بازار افزایش دهد.دستگاه هواکش بین کانالی شامل یک دکوئل متحرک دو حلقه (دو یا چند دکوئل برای تغذیه مواد اولیه با ضخامت های مختلف برای قطرهای مختلف داکت اختیاری است) ، سیستم تغذیه با موتور درایو سروو ، غلتک های جابجایی - برای ساختن دنده های سفت کننده بر روی سطح مجرای مطابق با استانداردهای تعیین شده و هیدرولیک مستطیل ، واحدهای تاشو هیدرولیک و برش هیدرولیک می باشد.  

این سیستم هواکش بین کانالی به صورت اتوماتیک توسط سیستم CNC با موتورهای سروو با دقت بالا با بازخورد رمزگذار کنترل می شود که به شما امکان می دهد به دقت ، کارایی و قابلیت اطمینان خط دسترسی پیدا کنید. دستگاه هواکش بین کانالی را می توان در حالت نیمه اتوماتیک اداره کرد. هواکش بین کانالی درون خطی عملکرد فن سانتریفیوژ را با مزیت های صرفه جویی در فضا از نوع فن محوری ارائه می دهند. هواکش بین کانالی با استفاده از طرح های مختلفی ، انعطاف پذیری لازم را برای برآورده کردن عملکرد و برنامه های مورد نیاز در راندمان بسیار بالا ارائه می دهند.

شرکت مکش و دهش...
ما را در سایت شرکت مکش و دهش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mackesh mackeshdahesh بازدید : 201 تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1398 ساعت: 15:01

سیستم تهویه پارکینگ چیست؟

اتومبیل به بخشی طبیعی از زندگی روزمره تبدیل شده است. با وجود سیستم های حمل و نقل عمومی گسترده ، امروزه بیشتر مردم صاحب یک ماشین هستند. از این رو امکانات پارکینگ به ویژه در شهرها و شهرهای بزرگ تقاضای زیادی دارند. بنابراین ، پارکینگ های بیشتری ساخته می شوند. اما اگزوز ماشین حاوی چندین گاز خطرناک ، مونوکسید کربن (CO) و بنزین است که این موارد باید به دلایل بهداشتی از پارکینگ ها استخراج شوند.

انواع سیستم تهویه پارکینگ

هوا از سه طریق قابل جابجایی است. بهترین روش شناخته شده انتقال آن از طریق مجرای خنک کننده با استفاده از پنکه ای است که هوا را از مجرای هوا بمکد یا فشار وارد کند. همچنین به خوبی شناخته شده است که هوا در پاسخ به دیفرانسیل های حرارتی (به اصطلاح دودکش) به صورت عمودی حرکت می کند. روش سوم به عنوان سیستم تهویه پارکینگ شناخته می شود و از این واقعیت استفاده می کند که بدن متحرک وقتی در معرض "نیروی فشار" قرار می گیرد سرعت را تغییر می دهد. در فیزیک ، این پدیده به عنوان رانش شناخته می شود.

به طور کلی می توان گفت سیستم تهویه پارکینگ شامل سه مدل می شود: - سیستم تهویه پارکینگ ساده - سیستم تهویه پارکینگ کانالی - سیستم تهویه پارکینگ جت فن

بر اساس آزمایش مداوم ، استفاده از سیستم تهویه پارکینگ رانش یا جت توسط سیستم های ایمنی پارکینگ بهینه شده و یکپارچه شده است.

پارکینگهای محاصره شده یا زیرزمینی معمولاً برای کمک به عملیات اطفاء حریق به سیستم تهویه پارکینگ نیاز دارند. سیستم تهویه پارکینگ همچنین به طور کلی مانع از تولید مونوکسید کربن در هنگام استفاده روزانه از پارکینگ می شوند.

استفاده از سیستم تهویه پارکینگ جت، نیاز به کار سنگین را برطرف می کند. این امر نه تنها موجب صرفه جویی در مواد و فضا می شود ، بلکه باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های عملیاتی می شود که نتیجه آن کاهش مصرف برق روی فن های محوری با از بین بردن مجاری در ترکیب با یک سیستم کنترل خوب طراحی شده است.

سیستم تهویه پارکینگ با تهویه جت مزایای بسیاری نسبت به سیستمهای تهویه معمولی دارد. ویژگی های منحصر به فرد این سیستم تهویه پارکینگ به سهولت در ارائه خدمات پیچیده در پارکینگ کمک می کند.

سیستم تهویه پارکینگ جت فن ، هوا را با سرعت خروجی نسبتاً زیاد تحویل می دهند و باعث جلوگیری از ایجاد غلظت CO سمی در هوا می شوند. سیستم تهویه پارکینگ جت هوا را از تمام لایه های موجود در پارکینگ القا می کند ، که نیاز به نقاط عصاره را در سطوح کم و زیاد برطرف می کند.

با استفاده از سیستم تهویه پارکینگ جت؛ کار مجرای حجیم ، ناخوشایند و اغلب کاملاً پیچیده دیگر لازم نیست. این امر همچنین باعث می شود این راه حل برای نوسازی پارکینگ های موجود ایده آل باشد. سیستم تهویه پارکینگ جت نصب شده به حالت خنثی امکان قرارگیری انعطاف پذیر را فراهم می کنند و حرکت هوای کافی را در تمام نقاط مرده پارکینگ فراهم می کنند.

 

شرکت مکش و دهش...
ما را در سایت شرکت مکش و دهش دنبال می کنید

برچسب : سیستم تهویه پارکینگ چیست؟ , انواع سیستم تهویه پارکینگ, نویسنده : mackesh mackeshdahesh بازدید : 209 تاريخ : پنجشنبه 7 آذر 1398 ساعت: 11:49